Ik was heel erg tevreden over de behandeling. Mijn huid was ontzettend schoon achteraf en een aantal dagen erna zag ik groot verschil, mensen om me heen complimenteerden me zelfs om me huid, hoe glowy het eruit zag.
Soukaina•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer klantvriendelijk en goede dienstverlening.
Marianne•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben voor de eerste keer langs geweest en ik zal zeker vaker terug komen. Het resultaat was ongelooflijk en was er hartstikke tevreden mee
Fatima•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Warm welkom, ook stoelverwarming, fijne massage, booster gedaan, ontspannen sfeer de mee eters zijn verwijderd. Even pittig maar daarna vergeet je dat door de Gezellige en professionele indruk. Stralend de deur uit.
Anneliek •8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik vond het een prettige afspraak en ik ben goed geadviseerd.