Alweer was de behandelig heerlijk.
Mijn gezichtshuid was, door een flinke griep, niet fris.
Na een fijne massage en een diep reinigende behandeling was mijn huid snel weer schoon en stralend.
Dank je wel Zerrin
Franci•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Genoten van een heerlijke gezichtsmassage en een effectieve behandeling. Mijn gezicht is goed gereinigd en met zorg aangepakt!
Rian•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne ontspannende behandeling gehad. Goede uitleg en werkt met goede producten. Volgende afspraak staat weer gepland.
Helene •8 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden met het eindresultaat. Er is de tijd genomen voor mijn oneffenheden. Mee-eters verwijderen moet je even doorheen bijten maar dan weet je waarom. Vakkundig werk verricht en mijn huid ziet er heel schoon en glowy uit.
Dita•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Erg fijne behandeling gehad! Het begon met een heerlijke massage, daarna het verwijderen van onzuiverheden (ietsje pijnlijk). Daarna een heerlijk masker. Erg tevreden over het resultaat.