Super fijne behandeling met heerlijke massage uitgevoerd door een vriendelijke en professionele schoonheidsspecialiste. Echt een verwennerij en zeker voor herhaling vatbaar.
Joset•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer tevreden over de gezichtsbehandeling. Zeralya is bekwaam, vriendelijk en zij gebruikt top kwaliteit producten.
Luciana•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Geweldige vakvrouw.
Meteen weer een afspraak gemaakt
Carla•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Een heerlijke ontspannende gezichtsbehandeling gehad. Huid voelt zacht aan.