ik kwam voor de eerste keer, ik dacht alleen te epileren,maar op aanraden van Zeralya heb ik mijn wenkbrauwen ook laten verven,en ik ben heel blij met het resultaat ik heb nu mooie natuurlijke wenkbrauwen, ik ga zeker terug.
Lia•over 2 years ago
Verified review
Super fijne behandeling gehad, met de juiste adviezen.
Gidy•over 2 years ago
Verified review
Wat een heerlijk, relaxed verwenmonentje voor jezelf. Een aanrader! Fijne producten, prettige sfeer. Ik zeg DOEN!
Noa•over 2 years ago
Verified review
Zerrin hartstikke bedankt voor de fijne behandeling alweer. Mijn huid straalt en kan weer vooruit. Ik zie je over paar weekjes weer blijf zo doorgaan!!
Kelly•over 2 years ago
Verified review
Hele lieve dame en eerlijk , zorgt dat je je op je gemaak voelt. Hele fijne ervaring. Tot de volgende keer!