ik kwam voor de eerste keer, ik dacht alleen te epileren,maar op aanraden van Zeralya heb ik mijn wenkbrauwen ook laten verven,en ik ben heel blij met het resultaat ik heb nu mooie natuurlijke wenkbrauwen, ik ga zeker terug.
Lia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandeling gehad, met de juiste adviezen.
Gidy•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een heerlijk, relaxed verwenmonentje voor jezelf. Een aanrader! Fijne producten, prettige sfeer. Ik zeg DOEN!
Noa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zerrin hartstikke bedankt voor de fijne behandeling alweer. Mijn huid straalt en kan weer vooruit. Ik zie je over paar weekjes weer blijf zo doorgaan!!
Kelly•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele lieve dame en eerlijk , zorgt dat je je op je gemaak voelt. Hele fijne ervaring. Tot de volgende keer!