Hele fijne ervaring gehad! Zerrin werkt heel professioneel en de salon is prachtig. Echt verdiend!
Caroline•4 months ago
Verified review
Ik ben zo erg blij met mijn wenkbrauwen! Zerrin je bent geweldig ik ben nog nooit zo blij geweest met mij wenkbrauwen.
Aleyna•4 months ago
Verified review
Hele fijne behandeling en mooie resultaat, de eigenaresse is ook een lieve vrouw die elke stap goed uitlegt. Ik heb alvast een nieuwe afspraak gemaakt.
Ikram•4 months ago
Verified review
Ik ben heel tevreden.
Dat ik binnen kort weer een afspraak maak.
En het was ook heel schoon de kamer .
maria•5 months ago
Verified review
Vandaag mijn gezicht laten epileren bij Zerrin en ik ben super blij met het resultaat!