Hele fijne ervaring gehad! Zerrin werkt heel professioneel en de salon is prachtig. Echt verdiend!
Caroline•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben zo erg blij met mijn wenkbrauwen! Zerrin je bent geweldig ik ben nog nooit zo blij geweest met mij wenkbrauwen.
Aleyna•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling en mooie resultaat, de eigenaresse is ook een lieve vrouw die elke stap goed uitlegt. Ik heb alvast een nieuwe afspraak gemaakt.
Ikram•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel tevreden.
Dat ik binnen kort weer een afspraak maak.
En het was ook heel schoon de kamer .
maria•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Vandaag mijn gezicht laten epileren bij Zerrin en ik ben super blij met het resultaat!