Leuke eigenaresse met veel ervaring. Goed geknipt. Mijn dochter was heel blij met hasr kapsel. We komen zeker terug. Bedankt Zuleyha!
Styled by Zuleyha Dagasan izmir•Ladies' Haircuts
Ozlem•4 months ago
Verified review
My first time, and I will definitely go back !!!
Efficiency and talented!!
Ladies' HaircutsShow all…
Nina•4 months ago
Verified review
Ik ben super goed geknipt, heel erg blij met mijn nieuwe kapsel.
Styled by Zuleyha Dagasan izmir•Ladies' Haircuts
Karolin•4 months ago
Verified review
Ik kom vaker bij ZHB Studio en Seyma heeft al twee keer een balayage bij mij gedaan. Ik ben helemaal tevreden! De overloop en blending zijn precies zoals ik het wilde. Echt prachtig gedaan. Daarnaast zijn het ook super leuke en lieve dames. Zeker een aanrader!