Leuke eigenaresse met veel ervaring. Goed geknipt. Mijn dochter was heel blij met hasr kapsel. We komen zeker terug. Bedankt Zuleyha!
Styling door Zuleyha Dagasan izmir•Vrouwen knippen
Ozlem•4 maanden geleden
Geverifieerde review
My first time, and I will definitely go back !!!
Efficiency and talented!!
Vrouwen knippenToon alles…
Nina•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben super goed geknipt, heel erg blij met mijn nieuwe kapsel.
Styling door Zuleyha Dagasan izmir•Vrouwen knippen
Karolin•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom vaker bij ZHB Studio en Seyma heeft al twee keer een balayage bij mij gedaan. Ik ben helemaal tevreden! De overloop en blending zijn precies zoals ik het wilde. Echt prachtig gedaan. Daarnaast zijn het ook super leuke en lieve dames. Zeker een aanrader!
Kleuren - uitgroeiToon alles…
Gadisa•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Erg blij met de knipbeurt + fohnen
Styling door Zuleyha Dagasan izmir•Vrouwen knippen