Goed geholpen en heeft haar best gedaan voor de beste resultaat
Styled by Selin•Hair colouring
Esra•about 2 months ago
Verified review
Wederom fijne ervaring bij deze salon! Vriendelijk personeel, professioneel en een gezelligere sfeer :) dank!
Styled by Selin•Ladies' Haircuts
Kiki•about 2 months ago
Verified review
Mijn wenkbrauwen zijn netjes geëpileerd. Bedankt voor de goede service en de klantvriendelijkheid!
Treatment by Zuleyha Dagasan izmir•Eyebrow and Eyelash Treatments
Latife•about 2 months ago
Verified review
Eda heeft ons vriendelijk ontvangen. We kwamen daar voor het eerst. De afspraak was voor mijn moeder. Tijdens het wachten, viel een behandeling uit en we werden geholpen door een andere lieve collega. Mijn moeder was erg blij en zeer tevreden over haar wenkbrauwen en zij komt ook weer terug.
Treatment by Eda Junior Stylist•Eyebrow and Eyelash Treatments