Goed geholpen en heeft haar best gedaan voor de beste resultaat
Styling door Selin•Vrouwen kleuren
Esra•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Wederom fijne ervaring bij deze salon! Vriendelijk personeel, professioneel en een gezelligere sfeer :) dank!
Styling door Selin•Vrouwen knippen
Kiki•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen zijn netjes geëpileerd. Bedankt voor de goede service en de klantvriendelijkheid!
Behandeling door Zuleyha Dagasan izmir•Wimpers en wenkbrauwen
Latife•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Eda heeft ons vriendelijk ontvangen. We kwamen daar voor het eerst. De afspraak was voor mijn moeder. Tijdens het wachten, viel een behandeling uit en we werden geholpen door een andere lieve collega. Mijn moeder was erg blij en zeer tevreden over haar wenkbrauwen en zij komt ook weer terug.
Behandeling door Eda Junior Stylist•Wimpers en wenkbrauwen
Suzan•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd tevreden !
Behandeling door Zuleyha Dagasan izmir•Vrouwen harsen - gezicht