Mijn wenkbrauwen laten harsen.
Is mooi en netjes gedaan.
Luisterd goed naar je wensen.
Hygiëne is ook goed.
Volgende afspraak gemaakt
Treatment by Lina•Face Waxing
Astrid•about 2 months ago
Verified review
Zeer tevreden over de behandeling en het contact met Kim. Volgende afspraak alweer gepland.
Styled by Kim•Ladies' Haircuts
Marjo•about 2 months ago
Verified review
Great as always
Treatment by Destiny•Eyebrow Threading
Sara•about 2 months ago
Verified review
Top!
Treatment by Alyssia•Gel Nails Manicure
Mandy•about 2 months ago
Verified review
Prettig dat je ook op korte termijn een afspraak kunt plannen.
Enige wat ik minder vond of onduidelijk, was de ontvangst, er werd alleen gevraagd of ik een afspraak had (ik bevestigde) en verder kreeg ik geen oogcontact of uitleg toen het een kwartier later was, ik nog niet geholpen en een andere afspraak (die een kwartier later gepland stond want mevrouw zei haar tijd) eerder geholpen werd. Toen ik er uiteindelijk zelf naar vroeg kreeg ik wel een reactie.