Ik heb een pony laten knippen en haren opgestoken. Knippen ging heel goed en mooi resultaat. Maar het opsteken was niet goed gelukt. Het haar zat niet goed en heeft het maar een uurtje volgehouden. Na een uur zaten de krullen niet meer goed en was de vlecht al niet meer netjes.
Styled by Kim•
Ladies' HaircutsShow all…
Zeynep•about 2 months ago
Verified review
Ben naar alle tevredenheid geholpen aan mij wenkbrauwen epileren treading en verven. De dames zijn erg snel, voorzichtig en netjes. Tussendoor een kleine gerstenkorrel weghalen bij mijn ooglid als extra service erbij gekregen. helemaal top!
Treatment by Destiny•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Samira•about 2 months ago
Verified review
It was pefect, Alexia is a professional girl!
Treatment by Alyssia•Gel Nails Manicure
Ecaterina•2 months ago
Verified review
Great
Styled by Kim•Ladies' Haircuts
Vanya•2 months ago
Verified review
Top behandeling door Destiny, weer mooie nagels handen en voeten.