Ik heb een pony laten knippen en haren opgestoken. Knippen ging heel goed en mooi resultaat. Maar het opsteken was niet goed gelukt. Het haar zat niet goed en heeft het maar een uurtje volgehouden. Na een uur zaten de krullen niet meer goed en was de vlecht al niet meer netjes.
Styling door Kim•
Vrouwen knippenToon alles…
Zeynep•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ben naar alle tevredenheid geholpen aan mij wenkbrauwen epileren treading en verven. De dames zijn erg snel, voorzichtig en netjes. Tussendoor een kleine gerstenkorrel weghalen bij mijn ooglid als extra service erbij gekregen. helemaal top!
Behandeling door Destiny•
Gezicht threadenToon alles…
Samira•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
It was pefect, Alexia is a professional girl!
Behandeling door Alyssia•Gellak manicure
Ecaterina•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Great
Styling door Kim•Vrouwen knippen
Vanya•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Top behandeling door Destiny, weer mooie nagels handen en voeten.