Mijn wenkbrauwen laten harsen.
Is mooi en netjes gedaan.
Luisterd goed naar je wensen.
Hygiëne is ook goed.
Volgende afspraak gemaakt
Behandeling door Lina•Vrouwen harsen - gezicht
Astrid•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden over de behandeling en het contact met Kim. Volgende afspraak alweer gepland.
Styling door Kim•Vrouwen knippen
Marjo•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Great as always
Behandeling door Destiny•Wenkbrauwen - threaden
Sara•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Top!
Behandeling door Alyssia•Gellak manicure
Mandy•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Prettig dat je ook op korte termijn een afspraak kunt plannen.
Enige wat ik minder vond of onduidelijk, was de ontvangst, er werd alleen gevraagd of ik een afspraak had (ik bevestigde) en verder kreeg ik geen oogcontact of uitleg toen het een kwartier later was, ik nog niet geholpen en een andere afspraak (die een kwartier later gepland stond want mevrouw zei haar tijd) eerder geholpen werd. Toen ik er uiteindelijk zelf naar vroeg kreeg ik wel een reactie.