Is echt een aanrader bij desteny
Super lief sociaal
Behandeling door Destiny•Wimperextensions
Willemien•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Every time I go for my appointments, I always fill very welcome, and valued, I well recommend this salon, for all treatments.
PedicureToon alles…
Pauline•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk personeel. Nemen de tijd om je nagels te behandelen. Ziet er altijd netjes uit.
Behandeling door Alyssia•Nagelversteviging
Julia•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Shiva is super kundig in haar vak. Ze is altijd geïnteresseerd hoe het met je gaat. Ze heeft humor en is altijd vrolijk. Ze verzorgd mijn nagels goed en brengt de gellak altijd super mooi aan. Deze blijft tot de volgende afspraak goed zitten. Fijne behandeling!