Shiva is super kundig in haar vak. Ze is altijd geïnteresseerd hoe het met je gaat. Ze heeft humor en is altijd vrolijk. Ze verzorgd mijn nagels goed en brengt de gellak altijd super mooi aan. Deze blijft tot de volgende afspraak goed zitten. Fijne behandeling!
Behandeling door Shiva•Gellak manicure
Inge•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Super goed! Altijd vriendelijk en kwaliteit is top!
Behandeling door Destiny•Wimperextensions
Linda•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie salon!
Goede service.
Styling door Alyssia•Mannen knippen
Marcel de jonge.•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Nette proffesionele salon met vakkundige stylisten