Het is altijd heerlijk hier. Heel gezellige sfeer, deskundige behandeling met mooi resultaat. Aanrader !
Blow Dry
Joyce•almost 5 years ago
Verified review
Altijd goed en gezellig
Men's Haircut
Q•almost 5 years ago
Verified review
Top kapper!
Styled by Nigel•Men's Haircut
Wilfred•almost 5 years ago
Verified review
Het is een feest om bij jullie geknipt te mogen worden. Ik kom hier nu ongeveer twee jaar. Jullie aanmeldsysteem online is top en werkt gewoon. Daarnaast zijn jullie beleefd, kundig en gezellig.
Zolang ik in Den Haag woon ga ik bij jullie naar de kapper.