Bij Ap’s voelt het altijd als thuiskomen, ik kom er al zo’n twee jaar om de drie maanden en zou niet meer anders willen! Normaal word ik altijd geknipt door Claudia maar nu voor het eerst door Georgina en ik ben heel blij met m’n frisse haartjes! Bedankt weer toppers.
Styled by Georgina•Ladies' Haircuts
Caitlin•almost 5 years ago
Verified review
Meest getalenteerde kapper in Den Haag.
Styled by Ap•Men's Haircut
Jaap•almost 5 years ago
Verified review
Altijd goed hier . Deze salon is een aanrader
Blow Dry
Joyce•almost 5 years ago
Verified review
Fijne en gezellige kapsalon!
Styled by Georgina•Ladies' Haircuts
Anonymous•almost 5 years ago
Verified review
Ik ben altijd zeer tevreden , zou alleen graag wat vaker conditioner na het wassen krijgen . Doordat ik 2x in de week ga voor wassen en föhnen word mijn haar wat droog . Maar dat doet er niets van af dat dit een hele fijne kapper is