Bij Ap’s voelt het altijd als thuiskomen, ik kom er al zo’n twee jaar om de drie maanden en zou niet meer anders willen! Normaal word ik altijd geknipt door Claudia maar nu voor het eerst door Georgina en ik ben heel blij met m’n frisse haartjes! Bedankt weer toppers.
Styling door Georgina•Vrouwen knippen
Caitlin•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Meest getalenteerde kapper in Den Haag.
Styling door Ap•Mannen knippen
Jaap•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed hier . Deze salon is een aanrader
Föhnen / Stylen
Joyce•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne en gezellige kapsalon!
Styling door Georgina•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben altijd zeer tevreden , zou alleen graag wat vaker conditioner na het wassen krijgen . Doordat ik 2x in de week ga voor wassen en föhnen word mijn haar wat droog . Maar dat doet er niets van af dat dit een hele fijne kapper is