Sinds 2017 vast klant. Ik kan deze kapper iedereen aanbevelen!
Styling door Ap•Mannen knippen
Wouter•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top zaak.
Styling door Ap•Mannen knippen
Jan (vanz)•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Niet heel goed geknipt
Styling door Kaylee•Mannen knippen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
''
Styling door Kaylee•Mannen knippen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Jullie zijn steeds geweldig. Als newbie in Den Haag kan ik jullie na een dik half jaar méér dan aanbevelen! Victoria voelt heel goed aan wat je wenst en stelt de juiste vragen ivm lengte en gewenste stijl. Ze is goedlachs. Je krijgt er altijd een drankje, een glimlach en een goede babbel bovenop. Toppers 👌