Het is altijd heerlijk hier. Heel gezellige sfeer, deskundige behandeling met mooi resultaat. Aanrader !
Föhnen / Stylen
Joyce•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed en gezellig
Mannen knippen
Q•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top kapper!
Styling door Nigel•Mannen knippen
Wilfred•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is een feest om bij jullie geknipt te mogen worden. Ik kom hier nu ongeveer twee jaar. Jullie aanmeldsysteem online is top en werkt gewoon. Daarnaast zijn jullie beleefd, kundig en gezellig.
Zolang ik in Den Haag woon ga ik bij jullie naar de kapper.