Wimpers zijn mooi gezet, wenkbrauwen ook goed gedaan! Voor de zekerheid zelfs eerst een lichte kleur en later een donkerdere kleur gedaan zonder extra kosten. Denice is heel aardig!
Eyelash ExtensionsShow all…
Tara•almost 8 years ago
Verified review
Super aardig en professioneel!Mijn wenkbrauwen zien er weer fantastisch uit. Ik kom zeker terug.
Treatment by denise baegen (denisebaegen@live.nl)•Eyebrow & Eyelash Tinting
Martina •about 8 years ago
Verified review
Aanrader! Ze neemt de tijd en werkt netjes, erg blij met het resultaat!
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Linda•almost 9 years ago
Verified review
Zeer tevreden met de behandelingen. Bij binnenkomst was er ook aangename radio aanwezig.