Wimpers zijn mooi gezet, wenkbrauwen ook goed gedaan! Voor de zekerheid zelfs eerst een lichte kleur en later een donkerdere kleur gedaan zonder extra kosten. Denice is heel aardig!
WimperextensionsToon alles…
Tara•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Super aardig en professioneel!Mijn wenkbrauwen zien er weer fantastisch uit. Ik kom zeker terug.
Behandeling door denise baegen (denisebaegen@live.nl)•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Martina •ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Aanrader! Ze neemt de tijd en werkt netjes, erg blij met het resultaat!
Wimpers en/of wenkbrauwen vervenToon alles…
Linda•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden met de behandelingen. Bij binnenkomst was er ook aangename radio aanwezig.