Pedicure was immaculately done, my technician did a very thorough job. Overall a very relaxing experience. I will definitely be back.
Anonymous•almost 10 years ago
Verified review
Super blik met mijn pedicure, nagels zijn super mooi gelakt met gellac en voeten zacht als wolkjes
Anonymous•almost 10 years ago
Verified review
Fast, professional and very friendly! Will come back for sure!
Blanca•almost 10 years ago
Verified review
Hier wordt altijd netjes werk geleverd en uitgebreid te tijd voor me genomen, De wax blijf ik echter een beetje heet vinden... misschien ligt mijn hitte pijngrens een beetje hoog, wie weet?
Sabrina•almost 10 years ago
Verified review
Niet echt vriendelijk, behandeling ook niet super. Werknemers spreken geen duidelijke nederlandse taal