Pedicure was immaculately done, my technician did a very thorough job. Overall a very relaxing experience. I will definitely be back.
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blik met mijn pedicure, nagels zijn super mooi gelakt met gellac en voeten zacht als wolkjes
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Fast, professional and very friendly! Will come back for sure!
Blanca•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Hier wordt altijd netjes werk geleverd en uitgebreid te tijd voor me genomen, De wax blijf ik echter een beetje heet vinden... misschien ligt mijn hitte pijngrens een beetje hoog, wie weet?
Sabrina•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Niet echt vriendelijk, behandeling ook niet super. Werknemers spreken geen duidelijke nederlandse taal