De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,6
4985 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Pedicure was immaculately done, my technician did a very thorough job. Overall a very relaxing experience. I will definitely be back.
Super blik met mijn pedicure, nagels zijn super mooi gelakt met gellac en voeten zacht als wolkjes
Fast, professional and very friendly! Will come back for sure!
Hier wordt altijd netjes werk geleverd en uitgebreid te tijd voor me genomen, De wax blijf ik echter een beetje heet vinden... misschien ligt mijn hitte pijngrens een beetje hoog, wie weet?
Niet echt vriendelijk, behandeling ook niet super. Werknemers spreken geen duidelijke nederlandse taal