Tessa is een leuke meid en werkt heel precies.
Mijn eyeliner is fantastisch!
Krijg er veel positieve reacties op.
Vond de behandeling ook helemaal niet pijnlijk of eng. Ben er heel blij mee.
Zeker een aanrader!!
Treatment by Tessa
Simone•almost 5 years ago
Verified review
Wederom prima!
Treatment by Noek
W.verhoef•almost 5 years ago
Verified review
Fijne rustige plek en mijn bovenlip voelt weer zijdezacht en glad aan!