Na omstandigheden niet bij Tessa geweest was weer heerlijk
Treatment by Tessa
Jolanda•almost 5 years ago
Verified review
Heerlijke salon en Tessa heeft veel ervaring en is professioneel. Mooie salon, prachtig ingericht en altijd een feestje om daar te zijn. Je komt er weer al herboren uit en kwaliteit is top.
Treatment by Tessa
Bea•almost 5 years ago
Verified review
Super blij met me wenkbrauwen!
Mooi in shape!
Treatment by Tessa
Sanne•almost 5 years ago
Verified review
Heerlijke gezichtsbehandeling van A tot Z. Geen allergische reacties na afloop. Fantastische stoel om de tijd in door te brengen. Tijd ging veel te snel voorbij. Zeker voor herhaling vatbaar.
Treatment by Tessa
Patrica•almost 5 years ago
Verified review
Fijne schoonheidsbehandeling gehad! Alles werd goed uitgelegd en goed advies gekregen. Gelijk weer een nieuwe afspraak gemaakt! Deze salon is een aanrader!