Na omstandigheden niet bij Tessa geweest was weer heerlijk
Behandeling door Tessa
Jolanda•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke salon en Tessa heeft veel ervaring en is professioneel. Mooie salon, prachtig ingericht en altijd een feestje om daar te zijn. Je komt er weer al herboren uit en kwaliteit is top.
Behandeling door Tessa
Bea•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met me wenkbrauwen!
Mooi in shape!
Behandeling door Tessa
Sanne•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke gezichtsbehandeling van A tot Z. Geen allergische reacties na afloop. Fantastische stoel om de tijd in door te brengen. Tijd ging veel te snel voorbij. Zeker voor herhaling vatbaar.
Behandeling door Tessa
Patrica•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne schoonheidsbehandeling gehad! Alles werd goed uitgelegd en goed advies gekregen. Gelijk weer een nieuwe afspraak gemaakt! Deze salon is een aanrader!