Tessa is een leuke meid en werkt heel precies.
Mijn eyeliner is fantastisch!
Krijg er veel positieve reacties op.
Vond de behandeling ook helemaal niet pijnlijk of eng. Ben er heel blij mee.
Zeker een aanrader!!
Behandeling door Tessa
Simone•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom prima!
Behandeling door Noek
W.verhoef•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne rustige plek en mijn bovenlip voelt weer zijdezacht en glad aan!