Me wenkbrauwen voor het eerst laten threaden bij anouk en ben helemaal tevreden, ze werkt snel en nauwkeurig en alles verliep pijnloos. Kom zeker terug.
Treatment by Noek
Soraya•almost 5 years ago
Verified review
zeker om er heen te gaan en je lekker te laten verwennen door tessa met een gezichtmasker of epileren top meid
Treatment by Tessa
Erma•about 5 years ago
Verified review
To
Treatment by Tessa
Theo•about 5 years ago
Verified review
Heerlijk.lekker ontspannend de deur uit. Heerlijk relaxt .top Tessa