Me wenkbrauwen voor het eerst laten threaden bij anouk en ben helemaal tevreden, ze werkt snel en nauwkeurig en alles verliep pijnloos. Kom zeker terug.
Behandeling door Noek
Soraya•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
zeker om er heen te gaan en je lekker te laten verwennen door tessa met een gezichtmasker of epileren top meid
Behandeling door Tessa
Erma•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
To
Behandeling door Tessa
Theo•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk.lekker ontspannend de deur uit. Heerlijk relaxt .top Tessa