Fijne sfeer met deskundige en vriendelijke schoonheidsspecialistes!
Behandeling door Tessa
Miriam•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals gebruikelijk weer
Behandeling door Tessa
Hannie•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer goed verzorgd!
Behandeling door Noek
Marielle•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd heel fijn om naar een behandeling te gaan echt even ontspannen! Tessa is gezellig, vriendelijk en weet wat ze doet. Fijne schoonheidssalon. Aanrader.