Dit was weer mijn eerste keer naar een salon ,en dat is altijd weer moeilijk kiezen van welke zal ik kiezen ,maar goede keus geweest. En Noek is een vriendelijke meid voelde me gelijk op mijn gemak .
Behandeling door Noek
Dora•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect
Behandeling door Tessa
Dineke•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel, secuur, uitstekend resultaat, maar ook vriendelijk en gezellig
Behandeling door Tessa
Kirsten•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijk zeer goede uitleg , luistert goed naar de wensen van de potentiele klant .en stelt de mensen op hun gemak.
Behandeling door Tessa
Diny•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is altijd fijn een behandeling van Tessa te krijgen. Ze is professioneel, aandachtig en ook gezellig en in voor een praatje. Ik voel me altijd fijn bij haar.