Dit was weer mijn eerste keer naar een salon ,en dat is altijd weer moeilijk kiezen van welke zal ik kiezen ,maar goede keus geweest. En Noek is een vriendelijke meid voelde me gelijk op mijn gemak .
Treatment by Noek
Dora•about 5 years ago
Verified review
Perfect
Treatment by Tessa
Dineke•about 5 years ago
Verified review
Professioneel, secuur, uitstekend resultaat, maar ook vriendelijk en gezellig
Treatment by Tessa
Kirsten•about 5 years ago
Verified review
Zeer vriendelijk zeer goede uitleg , luistert goed naar de wensen van de potentiele klant .en stelt de mensen op hun gemak.
Treatment by Tessa
Diny•about 5 years ago
Verified review
Het is altijd fijn een behandeling van Tessa te krijgen. Ze is professioneel, aandachtig en ook gezellig en in voor een praatje. Ik voel me altijd fijn bij haar.