is heel goed gedaan. Wat ik fijn had gevonden is als er van te voren gevraagd werd in welke vorm ze moesten. Dit had ik natuurlijk ook zelf kunnen aangeven.
Treatment by Tessa
Anonymous•over 7 years ago
Verified review
Hele fijne ervaringen elke keer weer
Treatment by Tessa
Jelka•over 7 years ago
Verified review
Zoals altijd tevreden met de behandeling! Ik vertrouw alleen Tessa met mijn wenkbrouwen! Super goed!
Treatment by Tessa
Kimberley Gonesh•over 7 years ago
Verified review
Ik kon op het laatste moment nog terecht en ben goed geholpen!
Treatment by Tessa
Anonymous•over 7 years ago
Verified review
Na een gratis intake met veel informatie over een permanent ooglijntje heb ik een afspraak gemaakt. Tessa gaf mij een goed gevoel, ze straalt rust en professionaliteit uit, ze stelt je op je gemak. Ze is zeer secuur en perfectionistisch, wat voor het zetten van een ooglijntje voor mij heel belangrijk is. Je gaat pas de deur uit als beide tevreden zijn. Over 6 weken heb ik een vervolgafspraak om te kijken wat er nog bijgewerkt moet worden aan de lijntjes. Ik ben zeer tevreden en raad Beauty Salon iedereen aan.