is heel goed gedaan. Wat ik fijn had gevonden is als er van te voren gevraagd werd in welke vorm ze moesten. Dit had ik natuurlijk ook zelf kunnen aangeven.
Behandeling door Tessa
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne ervaringen elke keer weer
Behandeling door Tessa
Jelka•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd tevreden met de behandeling! Ik vertrouw alleen Tessa met mijn wenkbrouwen! Super goed!
Behandeling door Tessa
Kimberley Gonesh•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kon op het laatste moment nog terecht en ben goed geholpen!
Behandeling door Tessa
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Na een gratis intake met veel informatie over een permanent ooglijntje heb ik een afspraak gemaakt. Tessa gaf mij een goed gevoel, ze straalt rust en professionaliteit uit, ze stelt je op je gemak. Ze is zeer secuur en perfectionistisch, wat voor het zetten van een ooglijntje voor mij heel belangrijk is. Je gaat pas de deur uit als beide tevreden zijn. Over 6 weken heb ik een vervolgafspraak om te kijken wat er nog bijgewerkt moet worden aan de lijntjes. Ik ben zeer tevreden en raad Beauty Salon iedereen aan.