Tessa is een ontzettend vriendelijke en bekwame schoonheidsspecialiste. Je voelt je op je gemak en je bent bij haar in goede handen.Ik kijk uit naar elk bezoekje.
Behandeling door Tessa
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk was het
Behandeling door Tessa
Marijke•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke dame en de gezichtsbehandeling was prima
Behandeling door Tessa
Bianca•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Afgelopen week Microblading behandeling gehad. Blij met het resultaat, ook blij met het advies van Tessa betreft kleuren pigment en welke vorm. Mocht iemand twijfelen kan ik zeker aanraden om hier microblading te laten zetten.
Behandeling door Tessa
Mallory•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Naast mijn ‘standaard wenkbrauwen afspraak’, deze keer ook een hele fijne gezichtsbehandeling gehad. Na de tijd was mijn gezicht weer helemaal fris, schoon en zacht.