Tessa is een ontzettend vriendelijke en bekwame schoonheidsspecialiste. Je voelt je op je gemak en je bent bij haar in goede handen.Ik kijk uit naar elk bezoekje.
Treatment by Tessa
Anonymous•over 7 years ago
Verified review
Heerlijk was het
Treatment by Tessa
Marijke•over 7 years ago
Verified review
Vriendelijke dame en de gezichtsbehandeling was prima
Treatment by Tessa
Bianca•over 7 years ago
Verified review
Afgelopen week Microblading behandeling gehad. Blij met het resultaat, ook blij met het advies van Tessa betreft kleuren pigment en welke vorm. Mocht iemand twijfelen kan ik zeker aanraden om hier microblading te laten zetten.
Treatment by Tessa
Mallory•over 7 years ago
Verified review
Naast mijn ‘standaard wenkbrauwen afspraak’, deze keer ook een hele fijne gezichtsbehandeling gehad. Na de tijd was mijn gezicht weer helemaal fris, schoon en zacht.