Heerlijke gezichtsbehandeling gehad uitgebreid.
Fijne locatie met gratis parkeergelegenheid. Mooie salon en fijne producten.
Alles niet te duur en betaalbaar.
Goed en professioneel geholpen.
Kortom ik kom zeker elke 6 weken terug.
Treatment by Tessa
Jose•almost 4 years ago
Verified review
prettige salon
Treatment by Noek
Renate•almost 4 years ago
Verified review
Weer blij met mijn mooie geverfde wimpers en wenkbrauwen 👍🏻
Treatment by Noek
Hanneke•almost 4 years ago
Verified review
Prima behandeling
Treatment by Noek
Anonymous•almost 4 years ago
Verified review
Ik kwam bij Tessa voor de vervolgafspraak PMU wenkbrauwen. Net als de vorige keer ging ze heel secuur te werk. Na jaren met een paar plukjes restanten van wat eens mijn wenkbrauwen waren te hebben gelopen, heb ik nu, op mijn 72ste(!!!) eindelijk mooie volle wenkbrauwen. Dank Tessa. Ik ben er heel blij mee!
José