Vandaag heb ik voor het eerst in jaren weer mijn wenkbrauwen aan iemand anders toevertrouwd. Ik kan je vertellen, dit was een hele fijne ervaring. Noek neemt je stap voor stap mee in wat ze doet. Hierin betrok ze mij als klant en bovenal: heb ik het gewenste resultaat. Ik ben super blij met mijn wenkbrauwen en heel tevreden met het werk van Noek. Ik kom zeker terug!
Treatment by Noek
Julia•almost 4 years ago
Verified review
Zeer tevreden,leuke sfeer in de mooie salon🎀🥰
Treatment by Tessa
Hannah•almost 4 years ago
Verified review
Zeer tevreden.
Treatment by Tessa
Ton•almost 4 years ago
Verified review
Zoals altijd weer perfect!
Treatment by Noek
Isabel•almost 4 years ago
Verified review
Mijn tweede behandeling, erg goed geholpen door Noek. Je voelt je herboren nadien👍