Vandaag heb ik voor het eerst in jaren weer mijn wenkbrauwen aan iemand anders toevertrouwd. Ik kan je vertellen, dit was een hele fijne ervaring. Noek neemt je stap voor stap mee in wat ze doet. Hierin betrok ze mij als klant en bovenal: heb ik het gewenste resultaat. Ik ben super blij met mijn wenkbrauwen en heel tevreden met het werk van Noek. Ik kom zeker terug!
Behandeling door Noek
Julia•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden,leuke sfeer in de mooie salon🎀🥰
Behandeling door Tessa
Hannah•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden.
Behandeling door Tessa
Ton•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer perfect!
Behandeling door Noek
Isabel•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn tweede behandeling, erg goed geholpen door Noek. Je voelt je herboren nadien👍