Deze salon (met haar fijne, veelzijdige,getalenteerde, professionele, gezellige) schoonheidsspecialistes is echt geweldig!
Ik kan iedereen aanraden om hier een behandeling te laten doen!
Behandeling door Tessa
Miriam•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is een super mooien praktijk met alles om je op je gemak te stellen.
Als je binnen komt word je hartelijk welkom geheten.
Als je voor de eerste keer komt word alles je goed uit gelecht hoe ze het gaan doen en wat ze doen.
Behandeling door Tessa
Sonja•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer heerlijk bij Tessa geweest voor het verven en epileren van m’n wenkbrauwen. Zowel Tessa als Nouk zijn super professioneel en voeren met passie hun beroep uit. Ik kom hier altijd graag!
Behandeling door Tessa
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Tessa is super fijn!! En zeer vakkundig! Hele fijne salon en mijn wenkbrauwen zien er weer top uit!