Het was mijn eerste x voor n kleine behandeling, maar ik kwau dat ik t geld had want dan ging ik vaker, zo relax was het.
Behandeling door Noek
Nora•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg goed advies gehad!
Behandeling door Tessa
Willeke•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer goed zoals altijd
Behandeling door Tessa
Hannie•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Verwennerij
Behandeling door Noek
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer, totaal geruststellend, kundig geholpen. Op een verwarmde stoel! Super! Ben superblij met het resultaat en kijk uit naar de gezichtsbehandeling die ik direkt heb geboekt!