Het was mijn eerste x voor n kleine behandeling, maar ik kwau dat ik t geld had want dan ging ik vaker, zo relax was het.
Treatment by Noek
Nora•about 4 years ago
Verified review
Erg goed advies gehad!
Treatment by Tessa
Willeke•about 4 years ago
Verified review
Zeer goed zoals altijd
Treatment by Tessa
Hannie•about 4 years ago
Verified review
Verwennerij
Treatment by Noek
Anonymous•about 4 years ago
Verified review
Eerste keer, totaal geruststellend, kundig geholpen. Op een verwarmde stoel! Super! Ben superblij met het resultaat en kijk uit naar de gezichtsbehandeling die ik direkt heb geboekt!