Ik was voor het eerst een keer voor een behandeling bij Noek. (Normaal bij Tessa) het was een hele fijne behandeling en ik heb genoten.
Treatment by Noek
Nicole•about 4 years ago
Verified review
Fijne behandeling gehad zoals altijd.
Treatment by Noek
Marian•about 4 years ago
Verified review
Voor de eerst keer mijn wenkbrauwen laten doen en ben er onwijs blij mee en tevreden over. Tessa is zeer deskundig en professioneel. En je voelt me meteen op je gemak bij haar in de mooie salon.
Treatment by Tessa
Nadine•about 4 years ago
Verified review
Ben heel blij met deze salon en Noek, voel me goed op mn gemak en heb geen enkele klacht.
Treatment by Noek
Inge•about 4 years ago
Verified review
Toppie! Professioneel, goed advies en mooie wenkbrauwen! Heel erg bedankt :)