Ik was voor het eerst een keer voor een behandeling bij Noek. (Normaal bij Tessa) het was een hele fijne behandeling en ik heb genoten.
Behandeling door Noek
Nicole•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling gehad zoals altijd.
Behandeling door Noek
Marian•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de eerst keer mijn wenkbrauwen laten doen en ben er onwijs blij mee en tevreden over. Tessa is zeer deskundig en professioneel. En je voelt me meteen op je gemak bij haar in de mooie salon.
Behandeling door Tessa
Nadine•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben heel blij met deze salon en Noek, voel me goed op mn gemak en heb geen enkele klacht.
Behandeling door Noek
Inge•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toppie! Professioneel, goed advies en mooie wenkbrauwen! Heel erg bedankt :)