Heerlijke gezichtsbehandeling gehad uitgebreid.
Fijne locatie met gratis parkeergelegenheid. Mooie salon en fijne producten.
Alles niet te duur en betaalbaar.
Goed en professioneel geholpen.
Kortom ik kom zeker elke 6 weken terug.
Behandeling door Tessa
Jose•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
prettige salon
Behandeling door Noek
Renate•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer blij met mijn mooie geverfde wimpers en wenkbrauwen 👍🏻
Behandeling door Noek
Hanneke•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling
Behandeling door Noek
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kwam bij Tessa voor de vervolgafspraak PMU wenkbrauwen. Net als de vorige keer ging ze heel secuur te werk. Na jaren met een paar plukjes restanten van wat eens mijn wenkbrauwen waren te hebben gelopen, heb ik nu, op mijn 72ste(!!!) eindelijk mooie volle wenkbrauwen. Dank Tessa. Ik ben er heel blij mee!
José