Afgelopen week ben ik weer geknipt door Mike. Ik heb wederom een erg goede ervaring! Mike en zijn collega's zijn erg vriendelijk, lieve mensen en zeer professioneel. Ik kan iedereen deze kapper aanbevelen.
Styled by Maik•Ladies' Haircuts
Elise•about 2 months ago
Verified review
Show venue reply...
Volledige kleuring was goed. Highlights goed.
Knippen was uitstekend. Kortom fijne behandeling.
Styled by Tessa•Ladies' Full Head Colouring
Emmy•about 2 months ago
Verified review
Show venue reply...
Altijd een geweldige salon!
Styled by Maik•Men's Haircut
Simon•about 2 months ago
Verified review
Show venue reply...
Maikelangelo is goed vriendelijk
Relaxed sfeer
Prettige dag