Afgelopen week ben ik weer geknipt door Mike. Ik heb wederom een erg goede ervaring! Mike en zijn collega's zijn erg vriendelijk, lieve mensen en zeer professioneel. Ik kan iedereen deze kapper aanbevelen.
Styling door Maik•Vrouwen knippen
Elise•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Volledige kleuring was goed. Highlights goed.
Knippen was uitstekend. Kortom fijne behandeling.
Styling door Tessa•Kleuren - volledig
Emmy•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd een geweldige salon!
Styling door Maik•Mannen knippen
Simon•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Maikelangelo is goed vriendelijk
Relaxed sfeer
Prettige dag